Portal Społecznościowy Klubu "Chimera" Kędzierzyna-Koźla
Uwaga Ci którzy chcieli grać w wampira - podaję czas i miejsce akcji:
25 Kwiecień 2006 roku w Detroit, US.
Dozwolone są wszystkie klany Camarilli, żadnych neutralnych i Sabatu.
Stosunkowo krótka, łatwa i przyjemna kampania dla tych którzy jeszcze nie grali, a chcieliby.
Mile widziane koncepcje postaci i jakieś miejsce do grania.
Offline
Ja już mam stworzoną mechaniczną część postaci, a na sesji zajmę się częścią fabularną. Będę grał Malkavianem obywatelem
Offline
Pierwsza sesja z nami, wyszło całkiem nieźle No to kiedy następna?
Ostatnio edytowany przez Lasard (2009-08-26 19:33:12)
Offline
Yhm. Ja mam za to pytanie do Narratora.
Kropki w dyscypliny to nie tylko nowe zdolności, ale też jest to określenie naszego doświadczenia w danym polu. Zatem mam takie pytanie: Możemy wykorzystywać niższe kropki z zwiększoną mocą? Oczywiście wszystko w granicach rozsądku i logiki. Przykład:
Pasja jest na pierwszej kropce Demencji i pozwala na zwiększenie lub zmniejszenie natężenia obecnej emocji w celu. Pasja ze zwiększoną mocą (na przykład na drugiej kropce) by potrafiła nie tylko zmniejszyć emocję, ale też przeskoczyć emocją na drugą stronę, czyli np. podejrzliwości na ufność. Natomiast na trzeciej kropce Pasja by pozwalała na podmienienie emocji np. ze złości na ufność.
Wszystko oczywiście dałoby się ograniczyć. Poprzez:
- Zwiększenie ilości punktów Krwi do wykorzystania (jak zwykła Pasja nie wykorzystuje krwi to z zwiększoną mocą by wykorzystywała)
- Zwiększenie ST (1-2 ptk)
- Usuwanie sukcesów, czyli na przykład: wyskoczyły mi 3 sukcesy i postanawiam poświęcić 1 (lub dwa w zależności od decyzji Narratora) na odrzucenie, aby zrobić Pasję ze zwiększoną mocą i dopiero teraz spoglądam ile czasu by trwała.
Offline
jak wroci umeblowanie ^^ czyli w poniedzialek albo niedziele zagramy bo on wraca poznym wieczorem w sobote
Offline