Portal Społecznościowy Klubu "Chimera" Kędzierzyna-Koźla
A nie lepiej zwykły Warhammer Fantasy Battle? Te realia chyba więcej osób zna. Na początek byłyby najlepsze. Później powoli wprowadzało by się kolejne realia.
Ostatnio edytowany przez Lasard (2010-08-08 22:23:55)
Offline
God of RPG
Ja nie mówie już o realiach? Tylko o rozwoju technologicznym ( coś co chciał mieć Havoc ) a było by to najprawdopodobniej fajne bo nie dość że trzeba by myśleć nad strategią w bitwie to i za razem o doborze technologi . . .
Offline
God of RPG
Havoc taki był chyba plan już wczoraj
Offline
Jakby co to udało mi się załatwić sporo pudeł kartonowych na materiał Tylko coś mi się nie widzi byśmy mapę i "figurki" robili w MOKu Trzeba by było się chyba u kogoś umówić na to.
Offline
Podobno jest już jakaś mechanika do bitewniaka. Można by ją zobaczyć?
Jest duży problem z frakcjami, jak widzę. I kłótnia, o jaki świat się oprzeć. Proponuję nie opierać się o żaden świat. Po prostu wrzucić to, co nam się podoba, na czym nam zależy, ewentualnie wzorując się to na tym, to na tamtym. Jeśli jest ktoś chętny jeszcze, to wychodzę z propozycją współpracy. Jak macie pomysły, to opiszcie je dokładnie, a wtedy korpus roboczy postara się go wrzucić.
Po 1.: Ile chcecie mieć frakcji? Standardowe 4, czy więcej, czy mniej? Samo wymyślenie frakcji nie jest dla mnie problemem. Tylko ile?
Offline
God of RPG
No mechanik masz od cholery Huzar. Każdy bitewniak opiera się na innej No chyba, że nigdy w żadnego nie grałeś . . .
Offline
God of RPG
Podziwiam ich wytrzymałość przy tym projekcie ale przypuszczam, że w ostatecznym rozrachunku i tak nic z tego nie wyjdzie . . . Ale życzę im jak najlepiej
Offline